Leer-/werktraject medewerker Contact Center – standplaats Amsterdam

Wil jij in een jaar tijd werkervaring opdoen en opgeleid worden tot medewerker Contact Center?

Er kunnen iedere maand nieuwe kandidaten instromen in dit project. Dus je kunt altijd solliciteren.

In een uniek opleidingstraject binnen KPN is dit mogelijk en wordt er rekening gehouden met de maatwerkaanpassingen die bij een mogelijke arbeidsbeperking passen?

Indien je dit jaar succesvol doorloopt heb je een diploma op zak en helpt Randstad Participatie je verder bij het vinden van een passende baan. We nodigen kandidaten die vermeld staan in het doelgroep register dan ook zeker uit om te reageren. (extra info van Incluvisie: Je kunt sinds 2020 ook in het doelgroep register opgenomen worden als je voor de 18e of tijdens je studie een beperking kreeg en je zonder hulpmiddelen of voorzieningen niet kan werken en met wel. Het is dan zeker de moeite waard om contact op te nemen met het UWV en te kijken of je in het doelgroepregister kunt worden opgenomen. Helaas geldt dit nog niet voor mensen in WIA en WAO)

KPN voert een leer-/werktraject uit voor een groep van 8 mensen met een arbeidsbeperking in het Customer Contact Center van KPN/Telfort. In een jaar tijd word je opgeleid op MBO 3 niveau tot medewerker Contact Center. Met deze opleiding kun je makkelijker doorstromen als medewerker klant contact center, medewerker webcare of klantadviseur second line. KPN vindt dat mensen met een arbeidsbeperking in het hart van het bedrijf moeten werken. Vandaar de keuze dat KPN het Contact Center heeft uitgekozen om kennis, ervaring, trainingen, vacatures en collegialiteit aan te bieden.

De opleiding bestaat uit een combinatie van leren en praktijkervaring opdoen. Als medewerker Contact Center geef je uitleg en beantwoord je vragen over de producten en diensten van KPN. Je bent verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van in- en uitgaande telefoongesprekken en e-mail van (potentiële) klanten. Je leert alles over het voeren van klantgerichte gesprekken, achterhaalt de klantbehoefte en biedt hier de juiste oplossing voor aan. Dit doe je op een vriendelijke en deskundige manier. Je registreert de contacten in de daarvoor bestemde systemen en bent verantwoordelijk voor het signaleren, verzamelen en melden van veel voorkomende of afwijkende vragen.

 Wij vragen van jou:

– Minimaal MBO niveau 2 werk- en denkniveau

– Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

– Klant- en servicegerichte houding

– Goede communicatieve vaardigheden

– Basiskennis computergebruik

– Een ontwikkelgerichte en positieve werkhouding

– Leergierigheid

– Minimaal 1 jaar beschikbaar

– Minimaal 20 uur per week beschikbaar (verdeeld over 4 dagen per week, dagen worden nog afgestemd)

 

Wij bieden jou:

– Informele werksfeer

– Erkende vakopleiding medewerker Contact Center op MBO 3-niveau

– Passend salaris gedurende de opleiding

– Doorgroeimogelijkheden na de opleiding

 

Afhankelijk van jouw persoonlijke situatie en benodigdheden zijn er aanpassingen mogelijk op het gebied van:

 Begeleiding tijdens de opleiding en op de werkplek

 Begeleiding van een (job)coach

 Ondersteuning in papierwerk/financiële zaken

 Aangepaste werkplek

 Aanwezigheid van hulpmiddelen

 Mogelijkheid om in eigen tempo te kunnen leren/werken

 

Lijkt dit een unieke kans voor jou of wil je graag meer informatie? Neem dan contact met ons op via:

participatie@nl.randstad.com.