Medewerker Klantenservice bij grote bank, Landelijk

 

Medewerker Klantenservice bij een grote Bank. Vestigingen in het hele land, vanaf 20 uur.

Locatie: hybride met locaties, Groningen, Leeuwarden, Deventer, Eindhoven, Venlo, Maastricht, Breda, Vlissingen, Rotterdam, Amsterdam, Houten, Almere, Alkmaar als mogelijkheid kantoor.

De bank is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten.

Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.

Stel je eens voor…

…dat we jou stap voor stap in een rustig tempo modulair opleiden tot medewerker klantenservice bij bank. Je hebt een glimlach op het gezicht omdat je onze klanten super goed geholpen hebt. Jij kan dit verschil maken door als Medewerker Klantenservice de juiste vragen te stellen en hét passende antwoord te geven. Zo weten onze particuliere klanten tot in detail hoe zij hun bankzaken moeten regelen. Zij blij, jij blij!

Impact creëren

  • Je maakt klanten blij! Als hét visitekaartje van de bank kun je vragen van onze klanten over betalen en sparen beantwoorden via telefonie.
  • Je helpt de bank met het continu verbeteren van o.a. processen en systemen door mee te denken hoe zaken beter kunnen en we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.
  • Je werkt aan je eigen ontwikkeling. Het vak van klantcontact is écht een vak en een goede basis voor een verdere loopbaan binnen de bank. Met ons skillmodel bieden wij heldere ontwikkelpaden.

Wil jij dit ook?

De beste versie van jezelf worden? Wij helpen je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te zetten en te investeren in een omgeving waarin je blijft leren. We geven je de ruimte om te innoveren en ondernemen. Zo bieden we je volop groeikansen en helpen je verwachtingen te overtreffen en het goede buitengewoon goed te doen, zodat je kan groeien als professional. We bieden je flexibiliteit in werktijden waarbij je beschikbaarheid kunt aangeven via een app.

Opleidingstraject

Wij hebben voor jou een gedegen modulair opleidingstraject hebben ontwikkeld. Als aankomend medewerker Klantenservice gaan wij je opleiden en begeleiden om vanuit eigenaarschap en vakmanschap de klant te helpen met zijn vraag. Hiervoor heb je kennis nodig van de systemen die we binnen Klantenservice gebruiken, kennis van de producten en je hebt vaardigheden nodig die goed aansluiten bij de klant. Denk hierbij bijvoorbeeld aan goed kunnen luisteren, tonen van empathie, samenvatten en doorvragen aan de telefoon.

Het overbrengen van deze kennis en het oefenen met de vaardigheden beklijft het beste als het totaalpakket in kleinere stukken wordt aangeboden en als je het geleerde direct kan toepassen in klantgesprekken. Dat zorgt voor vertrouwen en ervaring, waarmee je een goede basis gaat leggen.

Waar ga je werken?

In deze functie werk je hybride. Hierin maak je zelf de keuze of je thuis werkt of op kantoor, we zoeken daarin samen de juiste balans wat voor jou haalbaar en passend is. RKS-locaties: Groningen, Leeuwarden, Deventer, Eindhoven, Venlo, Maastricht, Breda, Vlissingen, Rotterdam, Amsterdam, Houten, Almere, Alkmaar.

Met jouw talenten

Natuurlijk ben jij klantgericht, enthousiast, een ster in communicatie en inzetbaar tijdens weekenden en feestdagen. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede medewerker Klantenservice zeker in combinatie met:

  • MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Een dienstverlenende, positieve en vooral flexibele mindset;
  • Je kunt reflecteren en daarom vraag je actief om feedback en geeft deze ook aan anderen;
  • Je spreekt de Nederlandse taal uitstekend.
  • Je kunt goed omgaan met snelheid in gesprekken en systemen.
  • De drive om binnen zes maanden na indiensttreding het diploma Wft Basis te behalen.

Handig om te weten:

  • WFT Basis behaal je binnen 6 maanden vanaf startdatum. Daarna behaal je in overleg WFT Schade Particulieren, dit is maatwerk qua deadline;
  • Wanneer je niet in het bezit bent van een diploma, wordt er een niveautest afgenomen;
  • Je gaat werken op basis van minimaal 20 uur tot maximaal 36 uur. RKS is geopend op werkdagen van 8:00 uur t/m 18:00 uur en op zaterdag van 8:00 uur tot 17:30 uur. Daarnaast zijn we vanuit het 24/7 team 24 uur per dag bereikbaar;
  • De opleiding start op maandag 3 oktober;

 

Je kunt tot 14 september solliciteren. Mail naar roos@incluvisie.nl en jouw soliicitatie wordt doorgestuurd naar de bank.