Administratief medewerker met veel klantcontact bij een bank, Meppel en vanuit huis, 24-32 uur

Administratief medewerker met veel klantcontact bij een Coöperatieve Bank.

Locatie: Thuiswerken 1x in de 2 weken naar Meppel 

Uren per week: 24 – 36 uur 

Opleiding: MBO3 

Start: 7 juni 2022 

Salaris: € 13,14 b.p.u. (schaal 4) 

Opleiding: eerste 3 weken 32 uur vanuit huis 

Voor een bank Meppel zijn wij op zoek naar Administratieve Medewerkers COZ Klant. De vacature is ook prima in te vullen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.  

De bank is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven  wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede  doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving. 

Samenwerken is de manier waarop ze werken. Het team Centrale Ondersteuning Zakelijk bundelt  de krachten om klanten te verrassen door snelheid en verbetering. 

Voor een groot deel is het werk gericht op de ondersteuning van adviseurs op de lokale bank. Men werkt volgens de Lean-werkwijze, hierbij staat continu verbeteren centraal. Men stimuleert de medewerkers graag in hun ontwikkeling. 

Het doel is efficiency voordelen behalen, kwaliteit verhogen en faciliteren in het realiseren van de 9+  klantbeleving. Hierdoor hebben medewerkers op de lokale bank meer tijd voor de klant en focus op  het behalen van commerciële doelstellingen. En dat in dynamische omstandigheden en continue  verandering die de komende jaren onverminderd doorgaan en vragen in de operatie ook om  continue bijsturing en ook een eigen bijdrage in het identificeren, uitwerken en inrichten van verdere  verbeteringen.   

Teamleider: “ik ben er trots op dat wij kwaliteit leveren voor onze klanten. Onze medewerkers zijn  trots, enthousiast en betrokken bij hun werk en bij de bank. Werken bij COZ Meppel betekent werken  in een betrokken en persoonlijke omgeving waar eigenaarschap en enthousiasme voorop staan”. 

Stel je eens voor…  

dat je elke dag een bijdrage levert aan de bank van de toekomst en een 9+ klantbeleving? Jij kan  dit verschil maken als Medewerker Transactieverwerking A binnen COZ klant, locatie Meppel waarin  je dagelijks bezig kunt zijn met het zelfstandig uitvoeren van werkzaamheden om daarnaast  processen te optimaliseren. 

Als Administratief Medewerker COZ Klant ga jij je voornamelijk bezig houden met de volgende  taken:  

  • Uitvoeren en afronden administratieve taken op het gebied van email en post verwerking in de systemen van de bank
  • Functioneel telefonisch klantcontact; jij helpt onze zakelijke klanten met het wijzigen en verifiëren van hun contactgegevens en het opvragen van stukken.

Jij zorgt ervoor dat alle administratieve zaken op orde zijn. Natuurlijk zijn er in de processen altijd  zaken die efficiënter ingericht kunnen worden volgens de LEAN methodiek. Je krijgt de mogelijkheid  om hier actief in bij te dragen!  

Dat klantgerichtheid, organiseren en monitoren, resultaten realiseren en stressbestendigheid  onmisbaar zijn voor deze functie Administratief Medewerker is logisch. 

Daarbovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:  • Werkervaring in de bancaire sector (pré);  

  • Je word blij van administratieve werkzaamheden;
  • MBO3 opleiding afgerond of zonder diploma mag je instromen als je administratieve werkervaring hebt; 
  • Accuraat en Punctueel;
  • Klanten bellen voor administratieve wijzigingen? Dat is jou op het lijf geschreven; • Teamplayer;
  • Minimaal voor 24 uur beschikbaar. De werktijden liggen tussen 08:00 en 17:30 uur (4×9 uur werken of enkel de ochtenden werken is niet toegestaan). Er wordt verwacht dat je bereid bent om 1 a 2 dagen per week tot 17:00 of 17:30 te werken.  

Goed om te weten: 

  • Werklocatie is Noord/Midden Nederland. In principe wordt er vanuit huis gewerkt voor 90%, op kantoor werken is niet verplicht;
  • We zijn op zoek naar sollicitanten voor de functie Administratief medewerker COZ Klant, vanwege extra werkzaamheden en verloop en doorstroom binnen het team. Daarnaast komen er werkzaamheden van KYC over naar COZ Klant. Dit gaat om het nabellen van klanten om stukken op te vragen. Deze  werkzaamheden zullen onderdeel gaan uitmaken van de reguliere werkzaamheden; • Voorlopig werken we voor 100% thuis, dus zorg dat je over een goede werkplek beschikt. In de  toekomst verwachten we 1 dag in de twee weken op kantoor te werken in Meppel; • De opleiding vindt geheel vanuit huis plaats, d.m.v. een klasje, deze zal 3 weken duren. Gedurende  deze weken dienen de kandidaten 32 uur beschikbaar te zijn (ma t/m do). De eerste werkdag is gelijk  een volledige werkdag. Medewerkers worden eerst ingeleerd op de administratieve taken, later komt  daar functioneel telefonisch klantcontact bij. 

Start van de opleiding: Dinsdag 07/06 / Deze week dienen de kandidaten van dinsdag  t/m vrijdag beschikbaar te zijn voor de opleiding ivm Pinksteren.

Interesse in deze vacature? Mail dan je cv en een korte motivatie naar roos@incluvisie.nl  Dan wordt je sollicitatie meteen doorgezet  met de werkgever en wordt er meteen contact met je opgenomen.